FANDOM

Eugeniusz Francis – drugoplanowa postać z filmu Dzieciak rządzi. Współpracownik i brat głównego antagonisty Francisa E. Francisa.

Opis postaci Edytuj

Eugeniusz jest bratem Francisa. Mimo tego, posiada zupełnie odwrotne cechy. Nie ma włosów. Jego oczy są brązowe. Jest bardzo dobrze zbudowany. Nie potrafi mówić, ale wydaje z siebie różne reakcje dźwiękowe. Nie wyróżnia się zbytnią inteligencją, ale odznacza się siłą. Współpracuje z bratem w firmie "Szczeniaczek". Cechuje go posłuszność, gdyż wykonuje wszystkie jego polecenia. Doskonale opanował sztukę kamuflażu. W filmie przebrał się za: maskotkę firmy, nianię czy Elvisa Presleya. Mimo iż pomaga bratu zwalczyć bobasy, w rzeczywistości może być dobrym człowiekiem. Na końcu, gdy Francis znów staje się bobasem, mówi, że lepiej go wychowa.

Biografia Edytuj

Eugeniusz widzimy pierwszy raz przebranego za maskotkę firmy "Szczeniaczek". Gdy Bobas i Tim wpadają w pułapkę, ten pilnuję, by nie uciekli. Potem przebrany za nianię zostaje z dziećmi w domu, gdy Francis wyjeżdża z Tedem i Janice do Las Vegas. Wtedy Bobas udaje chorego i w ten sposób przechytrza Eugeniusza. Dzieci uciekają, a ten zaczyna ich gonić po mieście. Wtedy przybywają Staci, Trojaczki i Jimbo, który go pokonuje. Następnie Eugeniusz przebiera się za Elvisa, by dostać się na samolot, którym lecą chłopcy. W Las Vegas próbuje znaleźć braci i ich powstrzymać. Ostatecznie Francis wpada do mleka i znów jest dzieckiem, a Eugeniusz oznajmia, że wychowa go lepiej.

Ciekawostki Edytuj

  • W całym filmie mówi jedno zdanie:
Tym razem lepiej go wychowamy.
Logo Dzieciak rządzi
Media:
Filmy pełnometrażowe: Dzieciak rządziDzieciak rządzi 2

Filmy krótkometrażowe: The Boss Baby and Tim's Treasure Hunt Through Time

Seriale: Dzieciak rządzi: Znowu w grze
Postacie:
Szef BobasTim TempletonTed TempletonJanice TempletonFrancis E. FrancisEugeniusz FrancisStaciTrojaczkiJimboWielka Szefowa BobasWieczny SzczeniaczekMag
Organizacje:
Korporacja "Bobas"Firma "Szczeniaczek"
Miejsca:
Dom TempletonówCentrum kongresowe w Las Vegas
Przedmioty:
Mleczna mieszankaSmoczkiOwcunia