FANDOM

Farkle - frykcyjna postać z serii Shrek. Jest on niemowlakiem, synem Shreka i Fiony. Ma brata Fergusa i siostrę Felicję, którzy są w tym samym wieku.

Opis postaci

Wygląd

Farkle jest bardzo podobny do innych ogrzątek. W odróżnieniu od brata ma włosy. Jego głowa najbardziej przypomina okrąg. Jego oczy są brązowe. Ubrany jest w niebieskie body, pod którym znajduje się biała koszulka. Zazwyczaj chodzi boso.

Charakter

Farkle jest niczym nie wyróżniającym się niemowlakiem. Wielu czynności nie potrafi wykonywać. Jeszcze raczkuje. Nie umie mówić. W filmie Shrek Forever skończył roczek. Uwielbia się bawić. Najczęściej robi to z Fergusem, Felicją i smosiołkami. Zazwyczaj czynią to w błocie. Lubi zabawiać się z Kotem.Wiele cech odziedziczył po ojcu. Zachowaniem przypomina typowego ogra. Jak każdy dzieciak lubi psocić. Jednak ogólnie jest posłuszny wobec rodziców.

Biografia

Shrek Trzeci

Pod koniec filmu pierwszy raz pojawiają się ogrzątka. Shrek i Fiona wrócili już z Zasiedmiogórogrodu i zajmują się nowonarodzonymi dziećmi. W wychowaniu pomagają im przyjaciele. Farkle bardzo dobrze czuje się w towarzystwie Kota. Bawi się tam ze swoim rodzeństwem. Widoczne jest, że tworzy szczęśliwą rodzinę.

Shrek Forever

Na początku filmu spędza czas z rodzicami na bagnie. Tam zabawiany jest nie tylko przez Shreka i Fionę, ale przez wszystkich znajomych (m.in. Osła i Kota). Potem leci na Smoczycy z innymi do Zasiedmiogórogrodu na swoje pierwsze urodziny. W czasie ich raz się rozpłakał. Potem zdenerwowany ojciec opuszcza przyjęcie i podpisuje kontrakt z Rumpelstiltskinem. Nie pojawia się w alternatywnym świecie, bo Shrek nigdy nie zakochał się w Fionie. Po powrocie do realnego świata dalej uczestniczy w przyjęciu, na którym kończy roczek. Później wiedzie spokojne życie w szczęśliwej rodzinie.

Pada Shrek

W tym filmie wraz z rodzeństwem przeżywa pierwsze święta. Shrek stara się, aby wszystko wyszło jak najlepiej. Rodzice dają mu przygotowywać dom do gwiazdki, co sprawia mu radość. Później nastaje kłótnia, po której Fiona odchodzi i zabiera go z rodzeństwem. Na koniec wszyscy się godzą i Farkle spędza Boże Narodzenie z rodziną i przyjaciółmi.

Shrek ma wielkie oczy

Farkle zostaje w domu z mamą, gdy bohaterowie idą do Duloc na konkurs strachów. Na koniec zawodów przybywa do zamku z rodzeństwem i Fioną. Tam bohaterowie przestraszają Osła. W ten sposób rodzina ogrów zostaje królami Halloween.

Shrek logo
Media:
Filmy pełnometrażowe: ShrekShrek 2Shrek TrzeciShrek ForeverKot w butach

Filmy krótkometrażowe: Shrek 3-DPada ShrekShrek ma wielkie oczyKot w butach: Trzy Diabły

Serial: Przygody Kota w Butach
Postacie:
ShrekFionaFergusFarkleFelicjaOsiołSmoczycaSmosiołkiKot w butachKról HaroldKrólowa LilianCiastekPinokioWilkTrzy świnkiTrzy ślepe myszyMagiczne ZwierciadłoBaśniowe stworyLord FarquaadKapitan straży Lorda FarquaadaTeloniuszRobin HoodWesoła kompaniaWróżka ChrzestnaKsiążę z bajkiMongoMłynarzMebelkiDorisMabelArtieMerlinRoszpunkaŚpiąca KrólewnaKrólewna ŚnieżkaKopciuszekZła KrólowaKapitan HakRumpelstiltskinWiedźmySzczurołapBroganKitty KociłapkaHumpty DumptyJackJill
Miejsca:
Bagno ShrekaDulocZamek SmoczycyZasiedmiogórogródFabryka Wróżki ChrzestnejKarczma "Pod Zatrutym Jabłkiem"San Ricardo
Przedmioty:
I żyli długo i szczęśliwieKareta Wróżki ChrzestnejKareta RumpelstiltskinaKontrakty Rumpelstiltskina
Piosenki:
Duloc wita wasPiosenka Robina HoodaPiosenka Wróżki ChrzestnejChcę bohatera