DreamWorks Polska Wiki
Advertisement

Fung – krokodyli, nieporadny przestępca grasujący w Dolinie Spokoju. Pojawia się w serialu Kung Fu Panda: Legenda o niezwykłości.

Streszczenie[]

Fung jest fizycznie taki, jak inne krokodyle. Jest oczywiście zielony, chodzi ubrany w czerwone spodnie, na których ma wysadzany pas, na głowie nosi hełm, ma opaskę na rękach i dodatkową zbroję na plecach.

Fung jest bardzo nerwowy i ma skłonności tyrana, które odziedziczył prawdopodobnie po swoim ojcu. Często wyżywa się i poniża członków swojej bandy, chociaż mimo wszystko bardzo ich lubi. W prawie każdym odcinku rzuca swoim hełmem. Pomimo dorosłego wieku bywa dziecinny i tchórzliwy.

W niektórych odcinkach pracuje dla Tong Fo. W ostatnim odcinku 3 sezonu po wyjściu z więzienia Fung i jego banda postanawiają żyć uczciwie.

Styl walki[]

Głównie używa pięści do walki, w odcinku ,,Krokodyl w pałacu'' Shifu w przebraniu innego mistrza nauczył bandę krokodyli paru ciosów kung fu. Czasami można go zobaczyć z bronią, której rzadko używa.

Relacje[]

Z tatą[]

Z serialu się dowiadujemy, że na początku nie mieli ze sobą dobrych relacji, ponieważ kiedy Fung pracował dla niego niechcący przykleił mu do twarzy figurkę z terakoty, przez co wąsy potem rosły mu tylko z jednej strony. Jego ojciec miał do niego oto żal, bo to była ostatnia rzecz, która trzymała przy nim jego matkę. Choć Fung w paru odcinkach wspominał o nim to widzimy go dopiero w odcinku ,,Terakotowy terror'' w którym ostatecznie się godzą. W odcinku ,,Młodzi mają głos" w rozmowie z Bian Zao nazywa swego tatę królem buraków, bo kiedy był mały dostał od niego lanie, kiedy powiedział, że brokuł to warzywo.

Z mamą[]

Dużo na jej temat nie wiemy i jakie ma relacje z synem, ale jej piwnica służy jako ich kryjówka. Miała krótkie wystąpienie w odcinku ,,Kung fu opiekunka'', choć jej nawet nie widzimy, wiemy jeszcze, że odeszła od męża, kiedy ten utracił wąsa z jednej strony twarzy. W odcinku ,,Krokodyl Po'' Smoczy Wojownik mówi, że jego mama wypieka doskonałe ciasteczka.

Lidong[]

Lidong jest kuzynem Fung'a, pojawia się w paru odcinkach. Z Fung'iem i jego bandą nie ma za dobrych relacji, ale pomaga im parę razy kogoś okraść.

Ze swoją banda[]

Choć denerwują go niekompetencje jego załogi, to jednak nie potrafi żyć bez chłopaków, są trochę jak bracia. Najbliższym mu członkiem jest Gahry, który najczęściej doprowadza go do szału.

Po i Potężna Piątka[]

Potężną Piątkę zawsze traktował tylko jako wrogów.

Ciekawostki[]

  • Na początku miał się nazywać Dirk,
  • Liczba członków jego bandy zmienia się.

Zobacz też[]

KFP logo
Media:
Filmy pełnometrażowe: Kung Fu PandaKung Fu Panda 2Kung Fu Panda 3

Filmy krotkometrażowe: Kung Fu Panda: Sekrety Potężnej PiątkiŚwięta, święta i PoKung Fu Panda: Sekrety MistrzówKung Fu Panda: Tajemnice zwoju

Seriale: Kung Fu Panda: Legenda o niezwykłościKung Fu Panda: The Paws of Destiny
Postacie:
PoShifuMistrz OogwayTygrysicaMałpaŻurawŻmijaModliszkaPan PingTai LungZengShenLi ShenPrzywódca WilkówPengMei MeiKe-PaJunjieFungKaiMistrz KrokodylMistrz KurczakMistrz NiedźwiedźPengKe-PaFungTaotieBian ZaoJong-Sung-Yai-Kai-ChaoPani SkorpionJunjieFenghuangSongJiang ShiKsiężniczka Mei-LiMei LingPani ŻurawDingLatający Nosorożec
Miejsca:
Jadeitowy PałacDolina SpokojuMiasto Gongmen
Przedmioty:
Smoczy zwój
Advertisement