DreamWorks Polska Wiki
Advertisement

Jagódka i Malwina – trzeci odcinek drugiego sezonu serialu Niech żyje Król Julian.

Fabuła[]

W skrócie:[]

Jagódkę odwiedza jej siostra bliźniaczka, Malwina. To wielka fanka szalonych imprez. Nic więc dziwnego, że Julian szybko traci dla niej głowę.

Rozszerzona:[]

Król Julian, Maurice i Mort poznają Malwinę, psotną i lekkomyślną dziewczynę. Dowiadują się, że jest siostrą bliżniaczką Jagódki. Potem Jagódka zabrała króla do sali tronowej i wyjaśniła mu jaka Malwina jest naprawdę. Ale to i tak nic nie dało, gdyż wieczne spędzanie z nią czasu sprawiło, że Julian się w niej zakochał po uszy. Po iście szalonej randce Malwina wraca do chatki i widzi Jagódkę, która powiedziała, że już czas by odejść. Malwina powiedziała jednak, że Król Julian zaprasza ją na tak długo, jak chce, co sprawia, że Jagódka jest jeszcze bardziej wściekła.

Potem Masikura opowiedziała jej o swoich problemach z jej siostrą, głównie dlatego, że jej ona próbowała ją zjeść, gdy była dzieckiem. Wróżbitka powiedziała, że skoro Malwina nigdy nie zostaje w jednym miejscu, wkrótce powinna się znudzić i sobie pójść.

Król Julian i Malwina poszli następnie na występ Żiżi, zanim oboje ogłosili, że zamierzają się pobrać, zaskakując przy tym całe królestwo, a zwłaszcza Jagódkę. Na przyjęciu zaręczynowym pojawia się przed wejściem ze skrzyżowanymi rękami, zanim Malwina zabrała narzeczonego na spotkanie z planistami ślubu. W krótce Żiżi i Masikura również sobie poszły, zostawiając Jagódkę, Maurice'a i Morta w sali tronowej samych. Maurice pyta wtedy Jagódkę, czy jest zazdrosna. Wojowniczka zaprzecza temu i postanawia przeprowadzić dokładne przeszukanie w chatce jej siostry, gdzie znalazła nóż, truciznę oraz list zeznania, że ​​chce zabić Króla Juliana. Ale kiedy Malwina wróciła wraz z ukochanym, udowodniła, że wszystkie trzy dowody nie dowodzą, że chciała zabić króla, i że list (magicznie) ma drugą stronę, która mówi, że chce go zabić miłością. Ale Jagódka nadal upierała się, że Król Julian nie może jej poślubić, co sprawiło, że dostała kategoryczny zakaz pokazania się na ślubie.

Kiedy wszystko już było gotowe, Julien skarcił Maurice'a za to, że nie powiedział mu, że małżeństwo trwa wiecznie, zanim namówił go na związek małżeński, choć Maurice oczywiście tego nie zrobił. Kiedy pojawiła się panna młoda i mieli wziąć ślub, król pyta, czy ktoś się sprzeciwia. Widząc to, że nikt się nie zgłasza, sam podniósł rękę i sprzeciwił się jej, ponieważ miał romans ze swoim królestwem, ponieważ kocha cały swój lud. Malwina zaczęła płakać, a następnie uciekła.

Julian później dotarł do jej chaty. Zobaczył tam lemurkę i powiedział, że wie, że jest na niego wściekła, ale prawdopodobnie nie tak wściekła, jak królestwo, kiedy zdadzą sobie sprawę, że wykorzystał budżet całego królestwa na wesele. I wtedy zdał sobie sprawę, że tak naprawdę to była Jagódka, która go potem przeprosiła za wtrącanie się w ich związek.

Odcinek kończy się, kiedy Malwina i Król Wuj Julian zgadzają się współpracować ze sobą, aby zabić Króla Juliana.

Postacie[]

Ciekawostki[]

  • Scena, w której Julian i Malwina mają randkę na kutrze, nawiązuje do jednego z najbardziej dochodowych filmów z historii – „Titanica” Jamesa Camerona z 1995. Julian wypowiada też słowa podobne do „jestem królem świata”, co jest najbardziej znanym cytatem z tamtego filmu.

Błędy[]

  • Gdy Jagódka czyta kartkę Malwiny, napisane jest na niej, że chce zabić Króla Juliana, a na odwrocie jest pusta. Dopiero gdy Malwina mówi swojej siostrze, by odwróciła kartkę, jest tam coś napisane.
Advertisement