DreamWorks Polska Wiki
Advertisement

James Lake Jr. – jeden z głównych bohaterów serialu Łowcy trolli. Jest on nastolatkiem, który pewnego dnia zostaje wybrany przez Amulet Światła do ochrony sekretnego świata ukrytego pod naszymi stopami.

Wygląd[]

Jim ma niebieskie oczy, czarne włosy i szczupłą twarz. Chłopak jest też wysoki oraz szczupły. Nosi on niebieską bluzę, a pod nią szarą bluzkę oraz jeans'y, które przytrzymuje czarnym paskiem. Jego obuwie stanowią niebieskie sznurowane buty.

Jako pół-troll-pół-człowiek Jim jest o wiele wyższy, ma jagodową karnacje oraz posiada rogi. Jego włosy urosły i zmierzwiły się. Z ust chłopaka wydostają się dwa ostre kły.

Charakter[]

Jim jest inteligentnym, zaradnym i odpowiedzialnym nastolatkiem. Świadczy o tym fakt, że zajmuje się on domem i matką, bo ta często pracuje także na nocnych zmianach w szpitalu by utrzymać rodzinę, przez co nie jest w stanie zająć się domem z czystego zmęczenia. Chłopak mimo to potrafi być porywczy i działać bez wcześniejszego przemyślenia. Jim jest także odważny. Nie bał się stanąć w obronie słabszych oraz został Łowcą Trolli.

Advertisement