FANDOM

W fandomie "Madagaskaru" istnieje coś takiego jak ship'y (czyt. szipy), czy tzw. "łączenie" postaci w sposób romantyczny. Po premierze "Niech żyje Król Julian", fani polubili nową postać, Jagódkę. Postanowili ją "ship'ować" z królem Julianem. Tak powstało Jover, czyli złączenie Julien (oryginalne imię Juliana) z Clover (oryginalne imię Jagódki).

 UWAGA! Ten artykuł jest tak zwaną plotką! Nie ma na celu zmieniać biegu historii.

Sceny

W porównaniu z "Pingwinami z Madagaskaru" , "serial Juliana" skupił się na tym, aby Król Lemurów spędzał dużo czasu ze swoimi przyjaciółmi. Wiele razy możemy zaobserwować, że jest wyjątkowo niezłym podrywaczem. Wiele razy obejmował lub w jakiś, chociażby malutki sposób, podrywał nikogo innego jak Jagódkę. Takich scen w serialu jest cała masa. Przykładem jest tutaj odcinki takie jak: "Kto jest artystą?" bądź "Droga wojowniczki", w których Julian jest w jej ramionach. Jest rówineż jeden odcinek "Dobra księga", kiedy to Jagódka pada w ramionach Juliana podaczas opowiadania żartu. Są również takie sceny takie jak w odcinkach "Rozum ma się w ananasie" lub "Niedokończona powieść Jagódki" wpatrywania się w oczy.

2018-07-20

Jagódka i Julian

Sezon 1

  • W pierwszym odcinku ("Jam jest król") Król Julian mianuje Jagódkę na dowódcę Straży Ogonowej. Mimo tego, że Jagódka miała szalone pomysły na "antyfossowe" pułapki, zgadza się.
  • W odcinku "Błyskotliwy wróg" Jagódkę ratuje Juliana z latającego balonu. Julian wiedząc, że spadną, uścisnął Jagódkę.
  • W odcinku "Powrót Króla Wuja" Julian zorganizował AquaPark. Jagódka nie była zadowolona z tego powodu:

Jagódka: "Kolejny AquaPark ? Serio ?"

842008956202271396

Julian obejmuje Jagódkę

Król Julian: "Jagódko moja, nosku, ty spiskowężco. Tak, wystawiłem kolejny AquaPark !" - Julian odpowiedział chwytając ją za noc żartobliwie oraz obejmując.

Po przybyciu Wuja, były król powiedział bratankowi o "nieśmiertelności". Kiedy Julian się o tym dowiedział, pod jego koroną pojawił się obok niego dwie Jagódki tańczące razem z nim.

Kiedy Jagódka poszła ratować króla Juliana przed fossami:

Król Wuj Julian: "To jest król, któremu chcesz służyć?!"

Jagódka: "W każdym mięśnie"

Pod koniec odcinka:

Król Julian: "A ty! Ty wybrałaś mnie..."

Jagódka: "Nie rób z tego wielkiego "halo!" Czy królestwo powinno się zabawiać przez całą dobę? Nie, to ryzykowne. Ale w strachu jest gorsze. No i...przekonałam się, że ryzyko jest fajne, więc...tak." - odpowiedziała ze "spojrzeniem

Król Julian: "O, co za wzrusz!"

KJC-22

Jover podczas wywiadu

  • W odcinku "Giga-gekon Blaga", podczas obmyślania planu pokonania robota, pojawia się Żiżi. Podczas wywiadu Julian obejmuje lemurzycę ze "spojrzeniem".

W rozmowie z Jagódką, Julian powiedział do niej: "Słuchaj mnie, mała [...]". [..] Nie ma zabawy w zabawie, kiedy nikt mi jej nie zabrania, Jagódko. Nie nie zabrania zabawy jak ty, zrzędo mała.", na co Jagódka podziękowała niepewnie.

Sezon 2

  • W odcinku "Jagódka i Malwina" Julian zakochuje się w Malwinie, siostrze Jagódki. Bliźniaczki zawsze się nie zgadzały. Jagódka była widocznie zazdrosna, widać to na przykład w scenie wpuszczania do klubu lub przy rozmowie bliźniaczek po pierwszym pocałunku. Nawet Maurice zapytał wprost:

Maurice: "Na pewno nie jesteś trochę...,[...] zazdrosna, że król żeni się z twoją siostrą bliźniaczką?

Jagódka: "Zazdrosna?!"

Maurice: "Wiesz jak to jest, pracujesz z kimś, zaprzyjaźniacie się i czasami....pojawia się uczucie...".

  • W odcinku "Sobowtór", aby rozpoznać Juliana od Magika Steve'a Jagódka kazała Julianowi odwrócić się i pokazać tyłek (ma na nim skazę po ugryzieniu fossy w pierwszym odcinku), na co lemurzy król potraktował to jako flirt i odpowiedział jej: "Oooh, Jagódko, no wiesz, nie mamy czasu na-"- tutaj mu przerwała i zrobiła, co chciała.

Fandom

Wielu fanów Jover tworzy fanarty (obrazy zrobione przez fanów) albo fanfiki (opowiadania zrobione przez fanów). Każdy z nich znajdzie coś dla siebie.

Ciekawostki

Języki: English