DreamWorks Polska Wiki
Advertisement

Kapucha – jedna z dziewczynek. Prawdopodobnie chodzi z Jamie'm do klasy. Początkowo budziła postrach wśród rówieśników, jednak dzięki magii Jack'a zmieniło się to.

Streszczenie[]

Osobowość[]

Początkowo sprawia wrażenie okrutnej i przerażającej. Gdy obrywa śnieżką rzuconą przez Jack'a, dzieci boją się, że się za to zemści. Jednak po czarze rzuconym przez Strażnika, Kapucha zmienia się w wesołą dziewczynkę i dołącza się do zabawy. Swoją uroczą stronę pokazuje też poprzez swoje uwielbienie do kucyków.Oprócz tego, jest też bardzo odważna. Kiedy Mrok grozi Strażnikom staje przeciwko niemu zaraz po Jamie'm.

Wygląd[]

Ze wszystkich dzieci pokazanych w filmie, Kapucha jest najwyższa i najlepiej zbudowana. Ma krótkie brązowe włosy i brązowe oczy. Swoim wyglądem przypomina bardziej chłopaka, niż dziewczynę. Brak dziewczęcej urody nadrabia swoim strojem. Podczas bitwy na śnieżki widzimy ją ubraną w ciemną koszulkę, różową kurtkę i tutu (spódniczkę baletnicy). Jej piżamą jest różowa sukienka z białym paskiem i kokardką. Wygląda na starszą od innych dzieci. Prawdopodobnie ma około 12 lat.

Biografia[]

Strażnicy marzeń[]

Wkrótce!

​Ciekawostki[]

  • Tak naprawdę nie wiadomo skąd wzięło się imię Kapucha. W angielskiej wersji nazwano ją Cupcake, czyli babeczka z kremem.
  • Często widujemy ją w tutu.

Zobacz też[]

SM logo
Media:
Strażnicy marzeń
Postacie:
Jack MrózJamie BennettPiaskowy LudekPitchŚwięty MikołajZębowa WróżkaZając WielkanocnySophie BennettSiostra JackaYetiMleczuszkaKapuchaElfy
Miejsca:
Nowy JorkAntarktyda
Advertisement