FANDOM

Korpo

Siedziba korporacji "Bobas"

Korporacja "Bobas" – organizacja zajmująca się sprowadzaniem noworodków na świat i dbaniem o ich reputację w serii Dzieciak rządzi. Aktualnie szefem całej korporacji jest Szef Bobas.

Działalność

Korpo2

Jedno z biur

BBCRP1

Logo korporacji "Bobas"

Korporacja "Bobas" "produkuje" niemowlaki. Wszystkie przed przyjściem na świat znajdują się właśnie tam. Tam trafiają do sortowni. Część trafia do sekcji "rodzina" i wędruje na ziemię do swoich rodziców na ziemię. Tam wiedzie zwykłe człowiecze życie. Gdy zabiera się im smoczek, zapominają, że byli w korporacji. Druga grupa zostaje przypisana do sekcji "zarządzanie". Bobasy, które tam trafiły, chodzą w garniturach i zachowują się jak w prawdziwej korporacji. Piją mleko, które pozwala im być niemowlakiem na zawsze, dzięki czemu pracują tu ciągle.

Celem korporacji "Bobas" jest dbanie o odpowiedni wizerunek niemowlaków na świecie. Gdy pojawia się zagrożenie, na ziemię wysyłany jest agent-bobas, który dostaje misję. W filmie Dzieciak rządzi szczeniaczki zaczęły zdobywać popularność ludzi i spychać bobasów na dalszy plan. Dlatego Szef Bobas został zesłany do domu Templetonów, by powstrzymać firmę "Szczeniaczek".

Firma posiada zwykłych pracowników działających za biurkiem. Oczywiście ma również szefa. Najwybitniejszym z nich był Super Olbrzymi Papuśny Szef Bobas, który po oddaleniu poprzysiągł zemstę. W filmie Dzieciak rządzi rządziła Wielka Szefowa Bobas. Na koniec prezesem zostaje Szef Bobas. Jednak tęskni za bratem i wraca na ziemię.

Siedziba

Siedziba korporacji "Bobas" położona jest w chmurach. Nie znajduje się na ziemi, dlatego nikt o niej nie wie. Kształtem budynek przypomina niemowlęcą butelkę i klocki do zabawy. W środku znajdują się liczne pomieszczenia z biurkami. Tam pracują przeciętne bobasy. Bardzo ważnym elementem jest sortownia niemowlaków. Tam rozdziela się, które trafią do rodzin, a które do biura. Na najwyższym piętrze znajduje się biuro prezesa. Jest tam bardzo wysokie krzesło i ogromne biurko. Szef ma również do dyspozycji złoty nocnik i kolorowe kredki.

Znani prezesi

Logo Dzieciak rządzi
Media:
Filmy pełnometrażowe: Dzieciak rządziDzieciak rządzi 2 (planowany)

Filmy krótkometrażowe: The Boss Baby and Tim's Treasure Hunt Through Time

Seriale: Dzieciak rządzi: Znowu w grze
Postacie:
Szef BobasTim TempletonTed TempletonJanice TempletonFrancis E. FrancisEugeniusz FrancisStaciTrojaczkiJimboWielka Szefowa BobasWieczny SzczeniaczekMag
Organizacje:
Korporacja "Bobas"Firma "Szczeniaczek"
Miejsca:
Dom TempletonówCentrum kongresowe w Las Vegas
Przedmioty:
Mleczna mieszankaSmoczkiOwcunia