DreamWorks Polska Wiki
Advertisement
Madagaskar 2 PC

Madagaskar 2 – druga odsłona gry zręcznościowej, opartej na fabule filmu animowanego wytwórni DreamWorks Animation. Produkcja zespołu Games for Bob wzorem poprzedniczki pozwala nam spotkać się z nietuzinkową, afrykańską menażerią, w skład której wchodzą m.in.: zebra Marty, żyrafa Melman, lew Alex, sympatyczna hipopotamica Gloria oraz przybyłe z dalekich stron pingwiny.

Jak na typową platformówkę przystało, gra oferuje nam szereg misji, w trakcie których sterujemy kolejno pierwszoplanowymi bohaterami i, obserwując ich zza pleców, staramy się przejść z sukcesem przez szereg wyzwań przygotowanych przez autorów produktu. Kierując poczynaniami Alexa, możemy skakać po skałach i walczyć wręcz oraz na dystans z hienami i krokodylami. Wcielając się w Melmana, dane jest nam z kolei bezpiecznie spadać z dużych wysokości, kręcąc się w kółko niczym śmigło helikoptera. Wejście w postać Marty’ego pozwala na zrobienie użytku z końskich kopyt,  korzystanie z unikalnych zdolności Glorii umożliwia poruszanie się pod wodą i eksplorowanie tamtejszych jaskiń a sterując pingwinami nauczymy się karate. Badanie owych lokacji jest szczególnie ważne, ponieważ w głębinach ukryte zostały małże, kryjące w sobie bezcenne perły – to dzięki nim przechodzimy bezproblemowo do kolejnego etapu rozgrywki.

Postacie[]

Advertisement