FANDOM

Mega Mort – dwudziesty pierwszy pierwszy odcinek pierwszego sezonu serialu Pingwiny z Madagaskaru. Emitowany jest wraz z odcinkiem Sublokatorka.

Opis odcinka

Kowalski konstruuje urządzenie, które powiększa tkankę mięśniową ryb. Król Julian wyrzuca mango na wybieg goryli i każe Mortowi po nie iść. Goryle nie oddają mango i rzucają Morta do bazy pingwinów. Przez pomyłkę urządzenie zamiast w rybę, trafia w Morta. Lemur rośnie do wielkich rozmiarów, co ma nieprzewidziane konsekwencje. Mort znowu idzie na wybieg goryli i bije je. Goryle dają mu dużo owoców. Julian i Mort chodzą na wybiegi, żeby inni dawali królowi m.in. orzeszki i siano. W końcu wiecznie pomiatany lemur zaczyna wyżywać się i na Julianie, za to, że tern nim pomiata i nie daje owoców. Pingwiny muszą działąć, ale Mort okazuje się lepszy. Pod koniec odcinka Szeregowy rośnie do wielkich rozmiarów i każe Mortowi wypić antidotum na działanie lasera przygotowane przez Kowalskiego. Jednak pod koniec odcinka Kowalski mówi, że trzeba zrobić jeszcze jedno antidotum. Problem w tym, że Szeregowy mówi, że lubi być duży.

Niezapomniane cytaty

Skipper: Szacunek, Kowalski. A ja myślałem, że w końcu odbiła wam szajba. do Rico Miej go na oku. Myślę, że w końcu odbiła mu szajba.
Mort: Ale...ale... Ja. Chcę. Bananka!!! Daj mi bananka!!!
Mort: A teraz będę wielbił stopy!

Ciekawostki

  • W tym odcinku Burt mówi głosem Lola.

Błędy

  • Gdy Mort był duży i zażywał lekarstwo, trzymał butelkę w prawej ręce, a gdy był mały, trzymał ją w lewej ręce.
  • Nie wiadomo jak Szeregowy mógł wyjść z bazy, gdy stał się wielki, skoro wejście jest wielkości miski.