FANDOM

Madagascar penguins PNG67

Oddział Skippera - oddział pingwinów komandosów pojawiający się w wielu produkcjach z serii Madagaskar. Grupa ma za zadanie wykonywać określone misję i pokonywać wrogów. Czasami zadania wykonują, aby zyskać coś dla siebie (np. kradną ryby), czasem coś dla innych (np. ocalają zoo), a innym razem, po prostu rozprawić się z wrogiem. Wszyscy członkowie oddziału bardzo dobrze znają sztuki walki. Każdy ma inne cechy i inne umiejętności, dzięki czemu tworzą idealną drużynę mogącą wykonać wszelkie zadania. Oddział występuje w każdej produkcji serii oprócz serialu Niech żyje Król Julian.

Członkowie

Obecni

  • Skipper - dowódca i szef oddziału. To on ustala jakie zadania będą wykonywane. Jest odpowiedzialny za strategię i taktykę misji. Wydaje innym rozkazy. Walczy najlepiej ze wszystkich. Inne pingwiny zwracają się do niego „szefie”. Uwielbia rozwiązania siłowe. Bywają sytuacje, w których chęć użycia przemocy nie jest konieczna, ale ogólnie pingwin z roli wywiązuje się doskonale.
  • Kowalski - geniusz nauk ścisłych. To on podaje sugestie i tworzy raporty. Buduje wiele wynalazków, które mają pomóc pingwinom w akcji (choć w rzeczywistości zazwyczaj im utrudniają). Mimo swojej inteligencji, często zachowuje się irracjonalnie i wpada w panikę. Jednak w wielu sytuacjach jego wiedza niezmiernie przydaje się pingwinom.
  • Rico - specjalista od zadań wybuchowych. Jest psychopatą mającym skłonność do destrukcji. Na eksplozje i wybuchy reaguje charakterystycznym okrzykiem "Ka-boom!". Potrafi wymiotować różnymi przedmiotami. Jego brzuch służy pingwinom jako przenośny magazyn. Jego charakter często przeszkadza innym, jednak jest nieodłącznym elementem oddziału.
  • Szeregowy - słodziak  drużyny. Jest najmłodszym członkiem zespołu, przez co pingwiny rzadko traktują go poważnie. Mimo tego, to on jest najrozsądniejszy w grupie. Ma szlachetne serce. Wszystkie problemy rozwiązuje przez dobroć. Przez swój charakter jest bardzo naiwny, ale bez jego chłodnego umysłu oddział nie raz znalazłby się w dużych tarapatach.

Dawni

  • Manfredi i Johnson - dawni członkowie oddziału. Byli nieodłącznym elementem zespołu jeszcze przed akcją filmów i seriali. Skipper myśli, że zginęli i zawsze podaje inne powódy ich śmierci. Możliwe, że pingwin zostawił ich na polu bitwy i dlatego wymyśla ich zagładę. W rzeczywistości żyją w parku morskim Seaville.

Inni

Przez moment w oddziale bywali również inni bohaterowie. W wielu odcinkach był to Król Julian. W odcinku Królestwo za kciuk ważny dla zespołu okazał się Maurice. Pingwiny szkoliły Morta w odcinku Dwie stopy nad ziemią i wyżej. Ich najlepszym rekrutem jest Szeregowy Jajko.

Biografia

Madagaskar

Oddział chciał uciec z Central Park Zoo. Zmienił kurs statku, przez co Alex, Marty, Gloria i Melman wylądowali na Madagaskarze. Pingwiny dopłynęły na Antarktydę, ale zobaczyły tam tylko lód i wróciły do innych bohaterów na Madagaskarze.

Pingwiny z Madagaskaru: Misja świąteczna

Szeregowy postanowił sprawić, by Ted miał udane święta. Wyruszył samotnie do miasta. Oddział od razu ruszył mu z pomocą. Tam pingwiny pokonały Babcię i Tartaczka. W domu święta spędziły z Tedem, uszczęśliwiając zarówno niedźwiedzia, jak i Szeregowego.

Madagaskar 2

Wraz z innymi bohaterami pingwiny wyleciały samolotem do Nowego Jorku. Rozbiły się awaryjnie w Afryce. Tam zbierały materiały, by naprawić samolot. Potem pomagały innym pokonać Nanę. Na koniec wyleciały zostawiając bohaterów w Afryce.

Madagaskar 3

Inni bohaterowie znaleźli zespół w Monte Carlo. Oddział pomagał bohaterom uciec od Chantel DuBois. Później pingwiny dołączyły do Cyrku Zaragozza. Tam drużyna chroni bohaterów przed DuBois. Gdy ta schwytała innych w Nowym Jorku, pingwiny natychmiast ruszyły z odsieczą.

Madagwiazdka

Oddział znajduje się na Madagaskarze. Pingwiny (oprócz Szeregowego) kłócą się z Reniferami Św. Mikołaja. Potem używają magicznego pyłku, aby umieć latać. Razem z bohaterami z Nowego Jorku roznoszą prezenty po całym świecie. Służą jako siła pociągowa sań.

Zakochany Madagaskar

Oddział udaje się do obozu ludzi i kradnie produkty, by stworzyć eliksir miłości.

Pingwiny z Madagaskaru (film)

Film opowiada o losach oddziału. Na początku widzimy zespół w budowie. Pingwiny są jeszcze pisklętami i dopiero się poznają. Potem przenosimy się do realnego czasu filmu. Z całego świata znika większość pingwinów. Oddział musi to zbadać. Okazuje się, że za wszystkim stoi Dave. Pingwiny muszą stawić czoło ośmiornicy. Wyręczyć próbuje ich Wiatr Północy. Nieszczególnie chcą oni współpracować z zespołem. Są dużo bardziej unowocześnieni od prostej drużyny Skippera. Mimo tego, ostatecznie to pingwiny pokonują Ośmiornice.

Pingwiny z Madagaskaru (serial)

Serial całkowicie skupiony jest na oddziale. Zespół jest mieszkańcem Central Park Zoo. Pingwiny mają tu swój wybieg i bazę. To w niej planują wszystkie misje. Są bardzo ważne dla całego ogrodu zoologicznego. Sąsiadują z lemurami, z którymi wojują. Mimo tego, obie grupy nie mogą bez siebie żyć. Ich zadania mają różny charakter, a podczas nich możemy dokładnie przyjrzeć się poszczególnym członkom drużyny. To w tej produkcji najlepiej poznajemy oddział. Dowiadujemy się tu kto jest ich wrogiem. Odkrywamy jego historię. Wszelkie przygody przeżyte przez oddział dostarczają nam wielu wrażeń.

Madagascar logo
Media:

Seriale: Pingwiny z MadagaskaruNiech żyje Król Julian (Na wygnaniu)
Postacie:
Główni: AlexMartyMelmanGloriaKról JulianMauriceMortSkipperSzeregowyRicoKowalskiMasonEdek

Filmy pełnometrażowe: ZubaFlorrieMoto MotoNanaMakungaTitsiVitalijGiaStefanoSoniaChantel DuBois‎Agenci DuBoisUtajnionyEwaDetonatorKapralDaveOśmiornice
Filmy krótkometrażowe: Święty Mikołaj • ‎Renifery Św. MikołajaTartaczekOkapi
Pingwiny z Madagasaru (serial): MarlenkaAliceDoktor BulgotFredBurtRoyBoloLoloRysiekJoeyPinkyLeonardDarlaShellyKameleonyBobryTed‎RandyKrólikiPerky‎Król szczurów SzczuryDorisManfredi i JohnsonOficer XHans‎Rhonda ClemsonSavioFrances AlbertaBliźniaki WezuwiuszCzerwony Wiewiór‎Stacy i BeckyBarryGenerał ShingenKuchikukanHomaryMecha-krabParkerOkoń żmijogłowySzerszenieKwokaŚwistakiCecyl i CegłaKosmiczne kałamarniceSzeregowy JajkoMama kaczkaMax KolankoPervis McSladeGladysMaxFrankyŻarłokTata ŻarłokLamparty morskiePancernik de Kid Buck RockgutKaraczanyMała stopaŻeluśPiszczuś PanBabcia WiewiórkaZłoty WiewiórLemmyWujek NigelAntonioGusKitkaLuluShawnaMordercza ÓsemkaDaleMamaZoeJimBella von BuenoRonaldElmerŁukaszekDodAndroidyOkuBob

Niech żyje Król Julian: JagódkaMasikuraŻiżiTimoKról Wuj JulianKarolGalantMalwinaKotoSzaweł ZielodruhLemury górskieGuru z góryTed (lemur)DorotkaWillieHorstHektorPanchoTammyToddKostropakRob McToddDoktor SKsiążę BartyKsiężna JuliannaRysiek (lemur)ŻanetaLemuryMariannaFossyAmbasadorAniaKrokodyleKról JanekSkaczące szczuryBrodneyBrozalindaPalczakiMaggie NiedomytaBabcia RóżaHans CzempionAndy PrzekrętFred (skorpion)PamStanisławCezaryRosyjskie szympansyRobomamaGigagekonMortis-chanArmia Mortisa-chanaBim Bam BomŚlimakiMackostwórKrólowa motyli‎Antek‎Zygmunt LeciwyMagik SteveZuziaKajetanWowłek MleczkomiotPradawni BogowieLarryFrank
Miejsca:
MadagaskarCentral Park ZooCentral ParkNowy JorkRezerwat w AfryceAntarktydaCyrk ZaragozzaZoo w HobokenTrwogeniaBaza pingwinówWybieg PingwinówWielki BaobabZatoka Majętności
Przedmioty:
Piosenki:
Wyginam śmiało ciałoAutobus z piekieł bramBam, Bam, BamCo to jest?Duszę Ci ten flakon zjeI wszyscy razem w głosJa chciałbym ci pomócJa i mój JJJadę ulicąJuż zemsty czasKongę tańczKołysanka RyśkaMam znów planMamy czasObsypać go żołędziemPamięć już wróciła miPiosenka KowalskiegoPiosenka ŚwiątecznaPtasząt śpiewSzaleję za RicoSzczęśliwe Zoo w HobokenTo Doktor BulgotWe dwojeWon miO MomoPiracki fachTen świat jest nasz