FANDOM

Operacja: Pluszak – siódmy odcinek pierwszego sezonu serialu Pingwiny z Madagaskaru. Emitowany jest wraz z odcinkiem Dzień Króla Juliana.

Streszczenie

Król Julian jest zły, że zabawki przypominające Morta są popularniejsze od niego. Postanawia je wrzucić na legowisko skunksów, żeby je oddano na przemiał. Sprawa się komplikuje, gdy Mort wskakuje do pluszaków i zostaje wysłany na przemiał razem z pluszakami. Pingwiny ruszają na pomoc lemurowi.

Cytaty

Król Julian: Maurice! Tu się roi od Mortów tu i tam i wszędzie! To jest koszmarne! To najstraszniejszy sen, jaki miałem w głowie! Prędko, uszczyp mnie! Albo ugryź! Albo trzaśnij w twarz lub wychłość zadek!
Król Julian: No, zobacz, jakie to jest straszliwe badziewie, to jest... najbrzydsza i najgłupsza rzecz, jaka jest!
Maurice: Ech.. to akurat jest prawdziwy Mort.
Mort: Cześć, to ja! [Julian obrzydzony upuszcza Morta.] Ał!
Marlenka: Ej, o co oni się tak wściekają?
Skipper: Nie mam pojęcia. Ale jak tylko wrócą moi zwiadowcy, natychmiast zarządzam Operację: "Czapa".
Marlenka: Aha... a tak w skrócie, na czym polega Operacja: "Czapa"?
Skipper: To ściśle tajne. Powiedzmy, że nie jest to, coś chciałabyś przeżyć, Marlenko.
Król Julian: Haha! Chce ktoś popcorn? Jeszcze ciepły!
Szeregowy: Julian!
Kowalski: A on skąd tu się wziął?
Król Julian: Och, nadałem się poleconym ekspresem z opcją prorytet premium. Tak podróżują monorchowie.
Skipper: Ale przecież to przez Ciebie Mort w ogóle tu trafił.
Król Julian: I właśnie dlatego muszę zaprząć swój królewski intelekt, żeby mu pomóc! No, to kto chce dostąpić zaszczytu niesienia moich waliz?
Skipper: Rico, przybij temu panu stempelek, "Odesłano nadawcy". [Owija Juliana w folię bąbelkową.]
Król Julian: Zgoda, ustąpię. Nie musicie ich nieść.

Ciekawostki

  • Antagoniści: Alice i Król Julian (do momentu, w którym ratuje pingwiny i Morta)
  • To pierwszy odcinek, w którym Skipper nazywa Juliana "Ogoniastym".

Błędy

  • Szeregowy był widoczny po powrocie pingwinów, a potem okazało się, że został w fabryce.