FANDOM

Podkopany dołek – sto trzydziesty czwarty odcinek serialu Pingwiny z Madagaskaru. Emitowany jest wraz z odcinkiem Gracja na lodzie.

Opis odcinka

Do zoo przybywa Pancernik de Kid i prosi Szeregowego o pomoc. Mówi, że jeśli nie dostanie pomocy, to Świstaki zabiorą mu pancerz, bo przegrał z nimi w minigolfa. Szeregowy przekonuje się co do pancernika natomiast reszta oddziału (a zwłaszcza Skipper) dalej uważa go za wroga. Mimo sprzeciwu kolegów, Szeregowy postanawia wymknąć się nocą. Pancernik de Kid prosi, by ten pomógł mu ukraść  kij z Westchester wykuty w czeluściach góry Buchachy. Podobno kto go posiada jest nie do pokonania. Pancernik wygrałby ze Świstakami i odzyskał pancerz. Gdy Szeregowy mówi, że nie pomoże ukraść, de Kid twierdzi, że on go tylko pożycza. Włamują się do miejsca, gdzie leży kij. Mimo że kij nie jest chroniony przez szybę ochronną, to za sprawą pancernika spada na niego żyrandol. Bohaterowie próbują go wydostać. Tymczasem do zoo przybywają świstaki. Pingwiny zaczynają ich przesłuchiwać. Świstaki twierdzą, że to oni zostali oszukani. Mimo iż bohaterowie rujnują całą salę, to udaje im się zdobyć kij. Wtedy pancernik przyznaje się, że to kradzież. Jednak po chwili namysłu postanawia odłożyć kij, by zachować się uczciwie. Tymczasem na miejsce docierają pingwiny i świstaki. Pewny siebie Skipper opowiada Szeregowemu co się dzieje. Okazuje się jednak, że to świstaki wykorzystały pingwiny. Zrzucają na nic żyrandol i uciekają z kijem. Wtedy pancernik uwalnia pingwiny i wszyscy ruszają w pogoń za świstakami. Pościg trwa na pojazdach golfowych. Na początku wydaje się on wyrównany, lecz potem pingwiny zostają daleko w tyle. wtedy Pancernik de Kid uderza kijem i trafia piłeczką w rurę wydechową pojazdu świstaków. świstaki zostają uwięzione,a de Kid odkłada kij i zaczyna wieść uczciwe życie.

Niezapomniane cytaty

Pancernik de Kid: Jestem szczęśliwy jak prosiak w gnojówce.
Skipper: Ciekawe. Dziwna sytuacja.

Szeregowy: Czasem tak bywa szefie. Każdy popełnia błędy.

Skipper: Ale wy popełniacie je cały czas. Dla mnie to nowość.

Ciekawostki

  • W sali gdzie znajdował się kij, widniał obraz Pervisa McSlade'a ubranego w strój golfisty.