DreamWorks Polska Wiki
Advertisement

Przetrwać w miejskiej dżungli – dwudziesty drugi odcinek drugiego sezonu serialu Pingwiny z Madagaskaru. Emitowany jest wraz z odcinkiem Pan Talon.

Opis odcinka[]

Szeregowy chce mieć dostęp do tajnych akt, do których, prócz niego, mają dostęp wszystkie pingwiny. Skipper mówi mu, że musi wykonać pewną misję, żeby dostać awans. (przetrwać w środku miasta sam, a potem zmierzyć się z morderczą ósemką i zdobyć jakieś trofeum) Szeregowy napawa się strachem, ale idzie na misje w sercu miejskiej dżungli. Przeszkadza mu jednak Julian, który myśli że to obóz kempingowy. Szeregowy na początku wysłuchuje nagraną przez Skippera wiadomość. Zgodnie z poleceniami robi lunetę i szuka broni. Gdy są już na ulicy, gdzie jedzie mordercza ósemka to pingwin wypatruje autobusu tymczasem lemury w ściekach łowią ryby. Nagle pojawia się pojazd. wędki lemurów się zaczepiły o zderzak autobusu i Julian, Maurice oraz Mort się zaplątali , tymczasem Szeregowy próbuje ich uwolnić. Ze zderzaka przeskakuje przez okno do środka morderczej ósemki. Szuka czegoś ostrego, by przeciąć żyłkę. W końcu zauważył kierowce, rozpoczyna się walka. Kierowca próbuje wyrzucić pingwina z autobusu, Ale szeregowy urywa mu identyfikator (kartę kierowcy), uwalnia lemury przecinając żyłki, a potem wraca do bazy. Szeregowy zostaje awansowany na szeregowego pierwszej klasy i ma dostęp do akt.

Błędy[]

  • Pingwiny umiały przeczytać żart, a ponoć nie umieją czytać (chyba, że był on przedstawiony rysunkowo).
  • Gdy autobus przejeżdża na lemurami Julian ma zanurzoną wędkę, a gdy autobus odjeżdża, wędka jest wynurzona.

Niezapomniane cytaty[]

Julian: Lepiej zobacz, Król Julian będzie teraz przekraczać cieśninę uliczną.

Mort: Jest! Złowiłem ścianę! Pycha.

Szeregowy: Co wy robicie na ulicy?

Julian: A co, może nie widać. Kanałapiemy, proste.

Szeregowy: Ale mordercza ósemka!

Julian: Mordęga u Szymka?

Szeregowy: Luneta też może być.

Piosenki[]

Advertisement