DreamWorks Polska Wiki
Advertisement

Pułkownik George Armstrong Custer – główny antagonista, występujący w filmie Mustang z Dzikiej Doliny.

Biografia[]

Poznał Spirita, gdy jego ludzie przywieźli go do bazy wojskowej. Pomimo dzikiego zachowania Mustanga, pułkownik kazał swoim ludziom go złamać; ale wszystkie próby nie powiodły się. Pułkownik nakazuje przywiązać Spirita do stanowiska bez jedzenia i wody. W ciągu trzech dni przez oblicze Pułkownika został przyprowadzony Wartki Potok, Indianin z plemienia Lakota, który kradł broń z bazy. Kazał go tak samo ukarać jak Spirita. Po trzech dniach kary mustanga, Pułkownik ponownie próbował go złamać i prawie się mu to udało. Ale Spirit odzyskał wiarę w siebie i zrzucił pułkownika. Rozgniewany tym mężczyzna próbował zabić konia, ale został powstrzymany przez Indianina, który zaraz po tym uciekł ze Spiritem.

Pułkownik i jego ludzi zaatakowali wioskę Indian. Wartki Potok spotyka się z pułkownikiem, ale jego klacz Rain została postrzelona przez pułkownika. Następnie mężczyzna próbował zabić Indianina, ale został popchnięty przez Spirita.

On i jego oddział kawalerii przypadkowo znaleźli Spirita i Wartkiego Potoka w Wielkim Kanionie, po tym, jak mustang zniszczył Northern Pacific Railway, oraz po tym, jak dowiedział się, że ma on zaatakować jego ojczyznę. Po niebezpiecznym pościgu, Spirit i Wartki Potok uciekli dosłownie skacząc przez Wielki Kanion. To zaskoczyło pułkownika. Jeden z jego ludzi próbował zastrzelić Spirita, ale pułkownik go powstrzymał. Razem z mustangiem wymienili spojrzenia uznania, a następnie każdy z nich udał się w przeciwnym kierunku.

Advertisement