FANDOM

Staci – poboczna postać z filmu Dzieciak rządzi. Jest jedyną kobietą należącą do grupy Szefa Bobasa.

Opis postaci

Staci to drobny niemowlak. Pracuje w korporacji "Bobas", należy do grupy Szefa Bobasa. Jej rodzice przyjaźnią się z rodzicami Tima. Staci ma czarne włosy spięte w kucyk. Nosi bluzeczkę ze spódniczką. Za uchem trzyma kredkę. Służy jej ona do zapisywania notatek. W grupie pełni ważną funkcję. Jest pełna animuszu i pracowita. Utrzymuje z Bobasem najlepszy kontakt. To do niej zadzwonił Szef, by prosić o pomoc w walce z Eugeniuszem. Widać, że jest nieodłącznym elementem grupy Bobasa.

Biografia

Dzieciak rządzi

Po raz pierwszy pojawia się podczas zebrania grupki niemowląt w salonie. Byli podsłuchiwani przez Tima Templetona, co odkrył Jimbo. Gdy rodzice przyszli przyszli do salonu, oni zaczęli zachowywać się jako normalne dzieci. Chwilę później okazało się, że nagrał całą ich rozmowę na taśmę. Staci razem z innymi próbowała ścigać Tima, ale cała operacja zakończyła się niepowodzeniem. Później została z innymi wezwana przez Szefa Bobasa, aby powstrzymać Eugeniusza Francisa, jednak i ten pościg zakończył się niepowodzeniem. Jakiś czas później znajduje się w domu Templetonów. Na koniec filmu dostaje od Bobasa przepustkę do żłobka w nagrodę za udaną misję.

Logo Dzieciak rządzi
Media:
Filmy pełnometrażowe: Dzieciak rządziDzieciak rządzi 2

Filmy krótkometrażowe: The Boss Baby and Tim's Treasure Hunt Through Time

Seriale: Dzieciak rządzi: Znowu w grze
Postacie:
Szef BobasTim TempletonTed TempletonJanice TempletonFrancis E. FrancisEugeniusz FrancisStaciTrojaczkiJimboWielka Szefowa BobasWieczny SzczeniaczekMag
Miejsca:
Dom TempletonówKorporacja "Bobas"Firma "Szczeniaczek"Centrum kongresowe w Las Vegas
Przedmioty:
Mleczna mieszankaSmoczkiOwcunia