DreamWorks Polska Wiki
Advertisement

Uliczny kolega – sto dwunasty odcinek serialu Pingwiny z Madagaskaru. Emitowany jest wraz z odcinkiem Niebezpieczna gra.

Opis odcinka[]

Lemury wybierają się do Central Parku. Podczas spaceru spotykają bezpańskiego psa Elmera. Nienawidzi on kotów i myli lemury z tymi zwierzętami. Porywa Morta. Po powrocie Julian prosi pingwiny, by te dały mu Szeregowego, który ma zastąpić Morta. Skipper nie chce tracić czasu i zgadza się. Wraz z Kowalskim i Riciem wyrusza na poszukiwania. W parku odnajdują lemura bawiącego się z Elmerem. Okazuje się, że pies myli Morta z pisklakiem, ponieważ ten wydawał piszczące dźwięki. Zwierzęta nie chcą się rozstawać. Kowalski proponuje spotkanie dnia następnego. Jednak Elmer nie może się doczekać i po chwili ucieka z Mortem. Tymczasem Szeregowy zaczyna robić dobre uczynki u lemurów. Zaczyna robić koktajle zamiast Maurice'a i powoduje, że Julian dobiera się do stóp swojego służącego. W parku pingwiny spotykają Maxa. Kot pomaga im znaleźć Elmera. Każe im się zachowywać jak psy. Gdy go znajdują, zaczynają obmyślać plan. Max ma odciągnąć uwagę psa, gdy pingwiny uciekną z Mortem. Elmer biegnie za kotem, ale po chwili orientuje się o przechwyceniu Morta. Zdenerwowany zaczyna gonić pingwiny. Zagania ich w ślepy zaułek. Tymczasem Max nie może nie pomóc przyjaciołom. Gryzie Elmera w ogon i ucieka. Pies rusza za nim w pogoń. Tymczasem u lemurów następują wielkie zmiany. Ku niezadowoleniu Julian zaczyna pracować. Po chwili wracają pingwiny z Mortem i wszystko wraca do normy. Na cześć Maxa pingwiny wystrzelają w powietrze ryby. Są przekonane, że pies dopadł kota. Po chwili zjawiają się bohaterowie. Okazuje się, że się zaprzyjaźnili, ponieważ Elmer myśli, że Maks jest lemurem.

Advertisement