DreamWorks Polska Wiki
Advertisement

Uwolnić owcę – trzynasty odcinek drugiego sezonu serialu Pingwiny z Madagaskaru. Emitowany jest wraz z odcinkiem Twarde jajko do zgryzienia.

Opis odcinka[]

W małym zoo jedna z owiec ugryzła jakieś dziecko. Pingwiny chcą ją ukarać. Okazuje się, że to dzieciak ciągle dręczył oskarżonego. Pingwiny muszą znaleźć sposób jak owca ma bronić się przed dziećmi.

Streszczenie[]

Randy, mieszkający w mini-zoo jest codziennie męczony przez dzieci. Pewnego dnia nie wytrzymuje i ugryzł jedno z nich. Gdy pingwiny o tym się dowiadują, chcą go ukarać. Oczywiście Szeregowy twierdzi, że trzeba ustalić fakty. Wtedy owca opowiada, jak dzieci go męczą, i zyskuje w oczach Skippera. Szef oddziału chce mu pomóc, lecz niezbyt mu się to udaje. Hipnoza nie działa, pocieranie balonem też nie. Ostatecznie oddział postanawia odwieść go na farmę. Tam Randy przestrasza się ostrzyżonych owiec i ostatecznie wraca do mini-zoo. Wszystko wygląda po staremu. Jednak Skipper i Rico nauczyli Randy'ego walki, dzięki czemu radzi sobie z dziećmi.

Niezapomniane cytaty[]

Randy: Z makietą farmy na zadku Wyglądam na przygłupa?
Rico: Tak.
Mort: Jestem owcą! Kukuryku-ku!
Randy: Do Morta przebranego za owcę Cześć, koleżanko! Umiesz gotować?
Skipper: Nie mogliście załatwić tego na ostatnim przystanku ?

Szeregowy: Wtedy nam się nie chciało.

Randy: Świetnie, teraz czekają mnie tylko cukierki, czekolada i wata cukrowa.
Szeregowy i Rico: Mniam!
Randy: Które przykleją mi sie do futra na tyłku!
Szeregowy: Och! Ble!
Rico: Eee... mniam!

Ciekawostki[]

  • Anglojęzyczny tytuł odcinka nawiązuje do piosenki MC Hammera Can't touch this. Natomiast polski tytuł nawiązuje do filmu familijnego Uwolnić orkę (1993).
Advertisement