FANDOM

W uścisku boa – dwunasty odcinek drugiego sezonu serialu Pingwiny z Madagaskaru. Emitowany jest wraz z odcinkiem Noce i dnie.

Opis odcinka

Do zoo zostaje przywieziony nowy lokator – ogromny boa dusiciel. Pingwiny od razu zaczynają go podejrzewać o to, że może pożreć innych. Wkrótce z zoo zaczynają ginąć różne małe zwierzęta. Pingwiny muszą znaleźć sprawcę, bo choć głównym podejrzanym jest wąż, to ten zdaje się mieć mocne alibi.

Streszczenie

Do zoo w Central Parku zostaje przywiezione zwierzę z Zoo w Hoboken – olbrzymi boa dusiciel Savio. Z początku wydaje się sympatyczny, jednak nagle w tajemniczych okolicznościach z zoo zaczynają znikać małe ssaki. Skipper nie spocznie do póki nie znajdzie winowajcy. Cały oddział idzie do wybiegu węża, Skipper pyta się Savia, gdzie był w różnych godzinach. Na to wąż mu mówi, że gdzie miałby wychodzić jak nie przejdzie przez pancerna szybę. Skipper, Kowalski, Rico i Szeregowy wracają do bazy, zaraz po powrocie słyszą krzyk Marlenki, gdy pingwiny dobiegają do wybiegu wydry, Marleny już tam nie ma. Po raz kolejny Skipper chce sprawdzić czy naprawdę wąż nie może wyjść. Każe więc Rico wysadzić szybę dynamitem, ale szybie i zatrzaskom nic się nie stało. Potem przychodzi czas na dywersję. Pingwiny wystawiają przynętę, Szeregowego przebranego za małpę, jednak Szeregowy też znika bez śladu. Trójka przyjaciół po raz kolejny idzie do węża. Wtedy Savio wyjawia swój sekret, otwiera szklane drzwi za pomocą swojego długiego ogona i klika guziki wystukując kod przez szyb wentylacyjny. Dowódca pingwinów i reszta uciekła. Boa dusiciel rusza za nimi i zjada Juliana. W końcu pingwiny czmychnęły do wybiegu słonia. Wąż, chcąc ich pożreć także tam wpełzł. Wtedy Burt chwycił węża i zaczął nim wywijać na wszystkie strony. Potem z brzucha boa dusiciela wyleciały Marlenka, Mort, Szeregowy, Maurice i Król Julian. Na koniec Savio znowu trafia do zoo w Hoboken.

Ciekawostki

  • Savio najbardziej lubi jeść ssaki.
  • Z wypowiedzi Szeregowego, można się dowiedzieć, że Skipper jest prawoskrzydły.

Niezapomniane cytaty

Szeregowy: Szefie, dlaczego to zawsze ja jestem przynętą?
Skipper: Bo tylko bez was jednostka sobie świetnie poradzi. To rzadki talent.