DreamWorks Polska Wiki
Advertisement

Jest to scenariusz dziewiętnastego odcinka drugiego sezonu serialu produkcji DreamWorks AnimationPingwiny z Madagaskaru, "Zaraza", wyemitowanego w Stanach Zjednoczonych 19 lipca 2010 roku, natomiast w Polsce 9 czerwca 2011 r. Pingwiny i lemury wierzą, że Marlena ma zarazę po usłyszeniu tego, co mówią uczniowie będący na wyciecze szkolnej.

Zaraza[]

Scena I: Wybieg dla pingwinów (na zewnątrz)[]

Skipper: Panowie, dzisiejszy trening żeby był dzisiaj urozmaicony, wzbogacimy nowinką z kraju kwitnącej wiśni.
Szeregowy: Och, będzie dżemik?
Kowalski: Szefowi chodzi o Japonię. Znaną także jako 日本, co w języku jej mieszkańców znaczy źródło słońca. Stąd też—
Skipper: Kowalski, ćwierć dolara do słoja za popisywanie się. (Szeregowy trzęsąc słoikiem podaje go pingwinowi.)
Kowalski: Za popisywanie się? Ćwierć dolara? Też mi coś. (Wrzuca monetę.)
Skipper: No. Tak więc, jak już mówiłem, dzisiaj zrobi— (Rico zwraca perukę sumo którą zakłada na głowę.)
Rico: Ha! Sumo! (Klaszcze.)
Skipper: I otóż to, żołnierzu.
Marlenka: (Przychodzi trzymając w dłoniach liście.) Patrzcie na to. Znalazłam przy ogrodzeniu takie liście, normalnie organiczna odżywka na twarz! (W tle słychać harfę, natomiast Marlenka nakłada na swoją twarz wyciąg z liści ocierając o nie.) Mmm, tak, hmm, aha! Tak, pokryte są takim olejkiem, futerko od razu błyszczy!
Szeregowy: (Bierze jeden listek od wydry i wyciera nim lekko twarz.) Uuu, każdy lubi czasem zabłysnąć, nie?
Kowalski: Pokaż. Zobaczmy, co to jest warte. (Muska liśćmi swoją twarz i ciało.) Nawilża, sympatycznie! Mmm, świeży powiew!
Rico: (Wyciera listkami swoją pachę i ciało jednocześnie bełkocząc.)
Skipper: (Zirytowany.) Jak już skończyliście się upiększać, to zacznijmy proszę wreszcie sumowanie. (Pingwiny stoją na baczność, a Rico przeżuwa listki. Po usłyszeniu, że ktoś chodzi dookoła wybiegu pingwin ukrywa perukę, a Marlenka nurkuje do wody, aby wyjść.)

Scena II: Wybieg lemurów[]

Alice: (Do dzieci) Dobra, koniec czasu wolnego! Wracamy do autobusu. (Dwójka chłopców strzela papierowymi kulkami ze słomek w Alice, natomiast inne przyklejają na jej pośladkach kartkę z narysowanymi oczami i wystawionym językiem.) Ach! (Chłopcy odpowiednio w pomarańczowej i niebiesko-zielonej koszulce się śmieją.)
Król Julian: (Pije koktajl, gdy w tym czasie Maurice robi mu masaż swoimi stopami.) Och, Maurice. (Beka.) Bawienie mas ludzkich to tak męczące zajęcie, bracie. Ale widać, taka cena wspaniałości mej zwierzęcej. (Mort próbuje dotknąć stóp Juliana, jednak spada na podłogę krzycząc.)
Maurice: Nikt nie mówił, panie, że korona będzie lekka.
Dzieciak #1: (W tle.) Fuu, zakażony!
Król Julian: C-c-c-co, co, co takiego? Co znowu?!
Dziecko #2: (Jest dotknięty przez dziewczynkę.) Zakaziłaś! Wszystko, zakaziłaś mnie! (Julian ogląda przestraszone dzieci i głęboko oddycha. Później uciekają za jedną z osób.)
Król Julian: Nigdy, nigdy wcześniej nie czułem takiego.. przerażenia! Aż mi stopy ścięło! (Mort przytula stopy króla.) Mort, stałeś się zakaźną brodawką na nodze! (Wykopuje go i krzyczy.)

Scena III: Wybieg dla pingwinów (na zewnątrz)[]

Pingwiny rozpoczynają walkę sumo.

Skipper: Rico!
Rico: Ha! Ha! (Tupie dwukrotnie, klaszcze i warczy.)
Skipper: Kowalski!
Kowalski: (Ma na sobie to samo przebranie, co Rico, a także patrzy też na swoją białą tablicę, na której pisze.) Uwzględniając masywność mojego brzucha (Podnosi swój brzuch i go upuszcza w dół.), stwierdzam, iż wygram ja! (Tupie nogą raz.)
Skipper: Szeregowy!

Advertisement