FANDOM

Jest to scenariusz czterdziestego szóstego odcinka pierwszego sezonu serialu produkcji DreamWorks, Pingwiny z Madagaskaru, "Zoo Tube", wyemitowanego w USA 2 stycznia 2010 roku, a w Polsce 16 października 2010 roku. W tym odcinku, nowojorczycy przestali chodzić do Zoo z powodu wypuszczenia na antenę nowego kanału, Durne Zwierzaki. Dzięki czemu, Zoo może zostać zamknięte, a zwierzęta mogą być przeniesione. Skipper, Kowalski, Szeregowy, Rico i inne zwierzęta wymyślają plany, jak zapobiec całej sprawie - nagrywają reklamę, która będzie nadawana w telewizji.

Zoo Tube

SCENA PIERWSZA: ZOO

Skipper: (Na ekranie pojawia się obraz lornetki pokazującej wciągniętą flagę na maszt.) Flaga na maszt - jest. (Następnie skręca na Alice otwierającą bramę Zoo.) Otwarcie bramy - jest. (Na koniec lornetka wskazuje na rozciągającego się Juliana wraz z Maurice'em i Mortem.) Lemury robiące to, co robią... (Kamera pokazuje na zniesmaczonego Skipper'a.) Są. (Lornetką wskazuje na bramę.) Trzy, dwa, jeden, i start! (Kamera pokazuje na pustą bramę, po której toczy się torebka po popcornie.)